Samolepky ručiček symbolizují pomocnou ruku rodinám, které se starají o dlouhodobě hospitalizované děti. Díky štědrosti zákazníků tak mohou v mnohdy těžkých chvílích být spolu a stále fungovat jako rodina. Restaurace prodaly v rámci tradiční fundraisingové kampaně celkem 269 tis. nálepek za krásných 6,7 milionů korun.
Celý výtěžek poputuje na konto nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda a bude využit na stavbu druhého Domu u nemocnice v Olomouci. Ředitelka Fondu Ivana Švingrová Pešatová dodává:„Velmi si vážíme podpory všech zákazníků McDonald’s, kteří nákupem ručičky přispěli. Stavba druhého Domu je teprve v počátcích a čeká nás hodně práce a každá koruna, kterou lidé přespějí nám pomáhá posouvat se vpřed.“
První Dům Ronalda McDonalda funguje v areálu pražského Motola již téměř tři roky a za tu dobu poskytlo zdarma zázemí více než 480 rodinám z celé České republiky. Jeho kapacity však nestačí a druhý Dům tak nabídne možnost další pomoci.
McDonald's, jako zakladatel a generální partner nadačního fondu, pořádá podobné kampaně několikrát do roka. Lucia Polačeková, manažerka komunikace pro Česko a Slovensko považuje tu poslední za mimořádně úspěšnou: „Velmi mě těší, že naši zákazníci chtějí spolu s námi podporovat dobrou věc. Práce nadačního fondu představuje skutečnou pomoc rodinám, které ji potřebují a jsem moc ráda, že se nám povedlo posunout otevření Domu na Moravě zase o kousek blíže.“
Pomoci mohou lidé také v průběhu celého roku. Všechny informace o činnosti nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda najdete na www.drmcd.cz
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist