Interní chatbot využívá pokročilé zpracování přirozeného jazyka a generativní AI funkce, které propojují data napříč firemními systémy a umožňují uživatelům jejich vyhledávání v preferovaném jazyce. Díky tomu odpadá nutnost manuálního a časově náročného vyhledávání informací, což urychluje a zjednodušuje každodenní práci zaměstnanců.

„Vývoj a integrace AI agentů nejsou vždy jednoduché, ale jak u nás v týmu říkáme: ‘Don’t worry, be Hoppy’,“ uvedl Andre van Schuijlenburg, ředitel globální správy procesů ve společnosti Heineken.

Řešení postavené na SAP Business Technology Platform a SAP Datasphere poskytuje Heinekenu jednotný datový model, který zajišťuje bezpečnější přístup k datům a zachovává jejich obchodní kontext. Hoppy umožňuje rychlé vyhledávání informací prostřednictvím přirozeného jazyka, vizualizaci dat a automatickou kontrolu, například při identifikaci chybějících údajů v objednávkách.

„Interní chatbot Heinekenu ukazuje, jak může AI změnit způsob uvažování firem o zjednodušení práce a zefektivnění procesů,“ řekl Manos Raptopoulos, obchodní ředitel SAP pro regiony APAC, EMEA a MEE.

Hoppy už nyní zkracuje čas potřebný na získání informací z patnácti minut na jednu a uživatelé ho mohou využít v Microsoft Teams a dalších aplikacích. Do budoucna Heineken zvažuje rozšíření využití AI k automatizaci rutinních úloh a dalšímu zefektivnění vnitrofiremních procesů.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist