„Chceme, aby strategie a kampaně pro naše klienty měly co největší dopad – aby oslovovaly správné publikum, pracovaly s relevantními daty a přinášely jasné výsledky. Už dva roky po sobě rosteme o více než 25 %, a pokud chceme tento trend udržet, musíme se soustředit na to nejdůležitější, na naše klienty. Kvalitní doporučení a strategie musí stát na pevných základech, být efektivní a precizně zpracované. ADvolution se stává naší pravou rukou, abychom klientům dodávali ty nejlepší možné výsledky,“ říká Pavlína Rieselová, managing partner Ewingu.
Ewing nyní vlastní 51 % firmy ADvolution. Matěj Zajíček si ponechává 49% podíl a spolu s Pavlínou Rieselovou budou jednatelé. Matěj společně se svým kolegou z ADvolution Michailem Gladyševem se pak zaměří na další rozvoj a integraci služeb do Ewingu.
„Spojení s Ewingem nám od začátku dávalo smysl. Věděli jsme, že můžeme nabídnout naše know-how v nákupu médií a schopnost využívat data tak, aby klientům Ewingu přinášela konkurenční výhodu. Zároveň jsme hledali partnera se silnou klientskou základnou a skvělou pověstí na trhu, který by nám umožnil růst a posouvat naše služby dál,“ komentuje Matěj Zajíček, co-managing director ADvolution.
Obě firmy nyní sdílí nejen kanceláře, ale postupně i klienty a projekty. Díky akvizici se Ewing Group rozrůstá na 75 specialistů z týmů Ewingu, BeefBrothers a ADvolution. ADvolution si zachová svou značku, jeho služby se ale budou postupně zapojovat do nabídky Ewingu, aby klienti získali ještě ucelenější a efektivnější služby pod jednou střechou.
O Ewingu
Ewing už více než 30 let pomáhá značkám růst a efektivně komunikovat. Patří mezi nejvyhledávanější agentury v oblasti strategické komunikace a public affairs v České republice. Staví na silném poradenství a schopnosti přinášet kampaně, které mají nápad i dopad. Je držitelem několika prestižních ocenění SABRE Awards, včetně dvojnásobného titulu Agentura roku pro CEE a ocenění Agentura roku 2024 pro EMEA. Byl také nominován na celosvětové ocenění PROVOKE Global jako nejlepší agentura v oblasti public affairs pro rok 2024.
O ADvolution
ADvolution proměňuje data v konkrétní insighty, které pomáhají klientům dělat strategická rozhodnutí. Staví na hluboké znalosti trhu, značek a cílů klientů, díky čemuž dokáže přesně definovat cílové skupiny a efektivně nastavit nákup médií i komunikaci.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist