„Chceme, aby strategie a kampaně pro naše klienty měly co největší dopad – aby oslovovaly správné publikum, pracovaly s relevantními daty a přinášely jasné výsledky. Už dva roky po sobě rosteme o více než 25 %, a pokud chceme tento trend udržet, musíme se soustředit na to nejdůležitější, na naše klienty. Kvalitní doporučení a strategie musí stát na pevných základech, být efektivní a precizně zpracované. ADvolution se stává naší pravou rukou, abychom klientům dodávali ty nejlepší možné výsledky,“ říká Pavlína Rieselová, managing partner Ewingu.

Ewing nyní vlastní 51 % firmy ADvolution. Matěj Zajíček si ponechává 49% podíl a spolu s Pavlínou Rieselovou budou jednatelé. Matěj společně se svým kolegou z ADvolution Michailem Gladyševem se pak zaměří na další rozvoj a integraci služeb do Ewingu.

„Spojení s Ewingem nám od začátku dávalo smysl. Věděli jsme, že můžeme nabídnout naše know-how v nákupu médií a schopnost využívat data tak, aby klientům Ewingu přinášela konkurenční výhodu. Zároveň jsme hledali partnera se silnou klientskou základnou a skvělou pověstí na trhu, který by nám umožnil růst a posouvat naše služby dál,“ komentuje Matěj Zajíček, co-managing director ADvolution.

Obě firmy nyní sdílí nejen kanceláře, ale postupně i klienty a projekty. Díky akvizici se Ewing Group rozrůstá na 75 specialistů z týmů Ewingu, BeefBrothers a ADvolution. ADvolution si zachová svou značku, jeho služby se ale budou postupně zapojovat do nabídky Ewingu, aby klienti získali ještě ucelenější a efektivnější služby pod jednou střechou.

O Ewingu

Ewing už více než 30 let pomáhá značkám růst a efektivně komunikovat. Patří mezi nejvyhledávanější agentury v oblasti strategické komunikace a public affairs v České republice. Staví na silném poradenství a schopnosti přinášet kampaně, které mají nápad i dopad. Je držitelem několika prestižních ocenění SABRE Awards, včetně dvojnásobného titulu Agentura roku pro CEE a ocenění Agentura roku 2024 pro EMEA. Byl také nominován na celosvětové ocenění PROVOKE Global jako nejlepší agentura v oblasti public affairs pro rok 2024.

O ADvolution

ADvolution proměňuje data v konkrétní insighty, které pomáhají klientům dělat strategická rozhodnutí. Staví na hluboké znalosti trhu, značek a cílů klientů, díky čemuž dokáže přesně definovat cílové skupiny a efektivně nastavit nákup médií i komunikaci.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist