Tato transformace trvala 18 měsíců a přináší českým klientům další dimenze expertních služeb v oblasti auditu, daní, poradenství a outsourcingu, navíc s možným využitím nejnovějších AI nástrojů, kterými disponuje CLA Global. Směřování nové značky vystihuje slogan CLA Czech Republic: Cesta k větším možnostem.

CLA Czech Republic pomůže klientům například se správou rodinného majetku, daňovým plánováním v různých zemích či mezigeneračním předáváním firem, které působí mezinárodně. „Využití značky CLA Global je pro nás příležitostí rozšířit dosah našich služeb a nabídnout know-how, které sahá daleko za hranice České republiky,“ říká Jan Šuma, managing partner CLA Czech Republic. Síť CLA Global působí ve více než 230 kancelářích po celém světě a sdružuje přes 14 000 odborníků. 

Jan Šuma, CLA
Jan Šuma, CLA

Jakub Kovář, partner CLA Praha, dodává: „Nejsme tradiční korporace a nikdy nebudeme. Spojení s CLA je spíše partnerství s možnostmi bez hranic. Můžeme propojit české firmy s globálním trhem a přinášet inovativní řešení do lokálního prostředí.“

Jakub Kovář, CLA Praha
Jakub Kovář, CLA Praha

CLA Czech Republic nabízí tzv. „One stop shop“ přístup, který umožňuje kombinaci různých odborných služeb pod jednou střechou.„Podle individuálních potřeb klienta integrujeme auditory, daňaře, znalce, odhadce, účetní, právníky a IT specialisty. Díky tomu klienti získají všechny služby jako jednu a na jednom místě,“ dodává Jan Šuma.

Klíčové body sloučení a přínosy pro český trh:

       1.     Integrovaná nabídka služeb: CLA Czech Republic poskytuje služby v tradičních oblastech, jako je audit, daňové poradenství, účetnictví a payroll. Dále nabízí expertízu v oblastech práva, oceňování, převodních cen, transakčního poradenství, corporate finance, správy rodinného jmění a investic na akciových trzích, kyberbezpečnosti, využití AI, strojového učení a digitalizace procesů.

       2.    Silný tým odborníků: Spojená společnost zaměstnává téměř 350 specialistů, z nichž je pětina zapsanými členy Komory daňových poradců, Komory auditorů, soudních znalců nebo České advokátní komory.

       3.    Významné portfolio: Mezi více než 1 000 klientů patří renomované značky jako Notino, Ton, Jablotron, Ambiente, Rudolf Jelínek a Nadace Dagmar a Václava Havlových.

       4.    Podpora tzv. „Mittelstandu“: Zaměření na střední a malé podniky, které jsou páteří české ekonomiky. Osobní přístup zůstává klíčovou hodnotou společnosti.

       5.    Nové zázemí: V listopadu 2024 se pražské týmy přestěhovaly do moderních kanceláří v budově Rohan City A1 od architektky Evy Jiřičné. Podobná modernizace čeká v roce 2025 i týmy v Liberci a Olomouci.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist