Zefektivnění logistických procesů s CargoWise

Závazek společnosti cargo-partner k digitalizaci zákaznických řešení je patrný z vlastního vývoje v oblasti IT systémů a platforem. „Vždy jsme se snažili zjednodušit procesy a zvýšit efektivitu, abychom našim zákazníkům poskytovali co nejlepší služby,“ řekla Nadezhda Hauer, vedoucí oddělení Business Intelligence & Advanced Analytics ve společnosti cargo-partner. „Jedním z našich klíčových milníků byla implementace systému CargoWise ve všech globálních pobočkách. Ta nám spolu s naší vlastní platformou pro řízení dodavatelského řetězce SPOT umožnila integrovat data napříč systémy a externími zdroji dat, což našim zákazníkům poskytuje rychlejší a transparentnější služby a lepší kontrolu nad jejich zásilkami.“

Maximalizace hodnoty pro zákazníky pomocí integrace se Salesforce

CargoWise je však jen jedním z aspektů nedávného úsilí společnosti cargo-partner o digitální transformaci. Liandre Vasco, vedoucí týmu IT prodejních aplikací, se zasloužil o maximalizaci zapojení zákazníků prostřednictvím integrace Salesforce. „Salesforce nám umožnil vytvořit 360 stupňový pohled na naše vztahy se zákazníky,“ vysvětlil Liandre Vasco. „To nám umožňuje proaktivně řešit potřeby zákazníků, zlepšit komunikaci a zajistit, abychom poskytovali personalizované služby s rychlou reakcí - což jsou na dnešním konkurenčním trhu kritické prvky.“

Zlepšení finančních operací pro bezproblémové podnikání

V oblasti financí vede Anna Nowak, vedoucí týmu finančních aplikací, úsilí o optimalizaci finančních procesů prostřednictvím digitálních nástrojů. „Využili jsme pokročilá digitální fakturační řešení k zefektivnění fakturačních a platebních procesů, z čehož měli naši zákazníci přímý prospěch díky zvýšení přesnosti, transparentnosti a rychlosti,“ uvedla Anna Nowak. „Tyto inovace podporují nejen naši interní efektivitu, ale také nám umožňují poskytovat rychlejší a přesnější fakturaci našim zákazníkům, v mnoha případech integrovanou dopředu s ERP zákazníků.“

Podpora žen na vedoucích pozicích v oblasti IT: Vášeň a sebedůvěra

Ve společnosti cargo-partner je podpora genderové vyváženosti a umožnění ženám vyniknout v IT prioritou zakotvenou v organizační kultuře společnosti. Přesto přetrvávají problémy, a to nejen v rámci odvětví, ale i v myšlení potenciálních kandidátek.

„Naší největší překážkou je, že se na pozice v IT hlásí jen velmi málo žen, a když už se přihlásí, často míří níže, než by odpovídalo jejich zkušenostem,“ vysvětluje Naděžda Hauerová. „Ženy musí přestat čekat, přestat pochybovat a začít se prosazovat. Klíčem k úspěchu je vášeň. Pokud vás tato práce baví, patříte sem.“

Anna Nowaková dodala: „Ženy se často snaží zaškrtnout všechny kolonky v popisu práce, než se o ni ucházejí. Ale o to nejde - růst přichází díky výzvám, které si kladete. Viděla jsem, jak ženy při pohovorech snižují své znalosti nebo se podceňují při vyjednávání o platu. To je třeba změnit. Jako vedoucí pracovníci ve společnosti cargo-partner si tyto nedostatky uvědomujeme a řešíme je.“

Obor IT nabízí neomezené možnosti, flexibilitu a cesty k růstu. Ve společnosti cargo-partner týmy napříč regiony dosahují genderové parity nebo dokonce většinového zastoupení žen v oblastech, jako je zpracování dat. „Historicky byly tyto role podceňovány. Dnes jsou klíčové a ženy si musí uvědomit, že patří do každého koutu IT,“ zdůraznila Naděžda Hauerová.

Podporou rozmanitosti v oblasti pracovních sil, společnost cargo-partner nejen obohacuje svou pracovní kulturu, ale také zajišťuje, že společnost zůstává inovativní a přizpůsobivá neustále se měnícím potřebám svých zákazníků.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist