SsangYong se specializuje zejména na vozy SUV, které se vyznačují vysokou kvalitou za příznivou cenu. Na tuzemský trh se vrátil po delší odmlce v roce 2019, kdy uvedl kompaktní SUV Tivoli či naopak největší a nejluxusnější Rexton. Postupně se vozový park rozšiřoval o další modely, přibyla vlajková loď celé značky, Korando, dále pick up Musso i rodinný Torres, který letos získal i elektrickou variantu s přídomkem EVX. Už loni značka ohlásila 10 000 prodaných vozů, nicméně dohromady za český a slovenský trh. Teď stejného milníku dosáhla samostatně za Českou republiku, přičemž Slovensko podle odhadů očekává překonání 5 000 registrací začátkem příštího roku.

Automobilka ale nechce usnout na vavřínech a plánuje další rozvoj. Ten mají přinést i personální změny na klíčových pozicích. Na pozici Country Directora od listopadu přichází Dominik Slusarczyk, který střídá Petra Škutinu. Dominik má bohaté zkušenosti z automotive, působil například jako Country Manager Nissan v České a Slovenské republice nebo jako Purchase Director v Qarson.

Jsem velmi rád za tuto příležitost, značku SsangYong přebírám po pěti letech od Petra Škutiny v dobré kondici a moc se těším, kam ji budeme posouvat dál. Můžu prozradit, že na příští rok plánujeme řadu novinek,“ naznačuje nový Country Director Dominik Slusarczyk.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist