„ČSOB vždy stojí při lidech, a i tentokrát uděláme vše, abychom pomohli zmírnit utrpení a škody způsobené touto živelní pohromou. Na mnoha místech po celé České republice povodně způsobily rozsáhlé škody. Lidé v postižených oblastech budou po ústupu vody potřebovat rychlou a efektivní materiální pomoc, aby mohli co nejdříve začít s úklidem a obnovou svých domovů. Věřím, že naše iniciativa bude alespoň částečnou úlevou,“ uvedl Aleš Blažek, generální ředitel skupiny ČSOB.

Veřejná sbírka SOS Povodně je dostupná na webu projektu Daruj správně a Člověk v tísni bude koordinovat rozdělení výtěžku přímo v terénu. Sbírka je zaměřena na okamžitou materiální pomoc postiženým domácnostem, zejména zranitelným skupinám obyvatel jako jsou lidé bez příbuzných, senioři nebo samoživitelé. ČSOB pomáhá regionům se zaměří na komunitní obnovu a rozvoj v postižených regionech.

Program ČSOB pomáhá regionům podporuje lokálně prospěšné projekty zaměřené na pomoc potřebným, místní společenský život a dobročinné aktivity po celé České republice. O finanční přízeň veřejnosti a dar banky se dvakrát do roka v každém kraji uchází neziskové organizace z celé České republiky. Od počátku programu ČSOB pomáhá regionům banka společně s lidmi podpořila projekty částkou převyšující 88 milionů korun. Více na www.csobpomaharegionum.cz.

Projekt Daruj správně organizuje Fórum dárců ve spolupráci s ČSOB a s podporou České televize. Platforma Darujspravne.cz vznikla za finanční podpory Úřadu vlády ČR a Rady vlády pro nestátní neziskové organizace.

ČSOB spolupracuje s organizacemi Daruj správně a Člověk v tísni již od 90. let, přičemž toto partnerství se významně prohloubilo po ničivých povodních v roce 2002.

 

Skupina ČSOB

Náš přístup – Jdeme vám naproti

Věříme, že vycházet si vstříc opravdu stojí za to. Vždy jsme rádi, když se nám i drobným gestem podaří překvapit nejen naše klienty, ale i naše kolegyně a kolegy a širokou veřejnost.

Snažíme se dávat klientům volnost třeba při cestě k nám do banky – neomezujeme je jen na digitální řešení nebo jen na osobní návštěvu pobočky. Mohou si vybrat, protože jdeme naproti jak technologickým inovacím, tak zlepšení klientského zážitku.

Věříme, že i drobnosti a “samozřejmosti” mohou zásadně zpříjemnit den každého z nás. A samozřejmostí je pro nás závazek spoluvytvářet lepší budoucnost s ohledem na životní prostředí kolem nás. Usilujeme o zodpovědný přístup ve všech činnostech našeho podnikání a snažíme se jít naproti s tím nejlepším řešením vždy ve správný čas.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist