„Spolupráce se značkou nápojů DrWitt si velmi vážím a těším se na ni. O mně se ví, že si hodně hlídám životosprávu a chci být na lezení připravený po všech stránkách. V tomhle směru je spojení s DrWitt vynikající - pečlivě jsem zkoumal složení produktů a jsem opravdu rád, že existuje minerální voda s vitaminy, která je vhodná i pro vrcholové sportovce,“ říká 30letý Ondra. „Mám radost i z toho, že se kromě spolupráce se mnou DrWitt rozhodl podpořit také české lezení obecně, když se stal partnerem Světového poháru, který se bude v září konat v Praze. K podpoře domácího publika se tak automaticky přidá i můj partner, což je vždycky příjemné. Věřím, že spojení mezi DrWittem a českým lezením bude maximálně přínosné pro obě strany.“
Čtyřnásobný mistra světa Ondra se objeví na obalech nápojů DrWitt, na televizních obrazovkách poběží od března televizní spot, který bude zároveň v on-line médiích. Kampaň bude k vidění i na outdoorových plochách. Na prodejních místech pak budou k vidění speciální vizuály. Spolupráce s ikonou lezeckého sportu bude minimálně dvouletá.
Značka DrWitt tak navazuje na úspěšná partnerství ve sportu. Dříve byli jeho ambasadory hokejista Jaromír Jágr, slovenský fotbalista Marek Hamšík, v posledních dvou sezonách byl DrWitt dodavatelem nápojů pro českou hokejovou reprezentaci, tuto roli má stále v Extralize ledního hokeje, jejíž je oficiálním partnerem.
„Lezení je dynamický sport, který je mezi fanoušky stále populárnější. A stejně vnímáme značku DrWitt v segmentu sportovních nápojů. Tohle spojení je přirozené a může výborně fungovat pro obě strany,“ říká Petr Hercík, předseda představenstva agentury SPORT INVEST Marketing, která zastupuje Ondru a zároveň je marketingovým partnerem Světového poháru v boulderingu v Praze.
DrWitt vyrábí vitaminové minerální vody, které jsou určené pro sportovce a lidi vyznávající aktivní životní styl, kteří dbají na pravidelnou hydrataci. Značka přinesla nový impuls do kategorie funkčních vod, ve své kategorii je jedničkou na českém trhu. V současné době je DrWitt k dostání ve variantách s různými příchutěmi, vitaminy, minerály a dalšími složkami, které jsou hodnotné a prospěšné pro lidské tělo.
DrWitt patří do portfolia potravinářské společnosti Maspex Czech s.r.o., která se zabývá prodejem potravin a nápojů, především 100% džusů, nektarů, ovocných nápojů, limonád a energetických drinků, které jsou na trhu k dostání pod značkami Relax, Kubík, Nestea, River či Tiger Energy Drink.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist