„Spolupráce se značkou nápojů DrWitt si velmi vážím a těším se na ni. O mně se ví, že si hodně hlídám životosprávu a chci být na lezení připravený po všech stránkách. V tomhle směru je spojení s DrWitt vynikající - pečlivě jsem zkoumal složení produktů a jsem opravdu rád, že existuje minerální voda s vitaminy, která je vhodná i pro vrcholové sportovce,“ říká 30letý Ondra. „Mám radost i z toho, že se kromě spolupráce se mnou DrWitt rozhodl podpořit také české lezení obecně, když se stal partnerem Světového poháru, který se bude v září konat v Praze. K podpoře domácího publika se tak automaticky přidá i můj partner, což je vždycky příjemné. Věřím, že spojení mezi DrWittem a českým lezením bude maximálně přínosné pro obě strany.“

Čtyřnásobný mistra světa Ondra se objeví na obalech nápojů DrWitt, na televizních obrazovkách poběží od března televizní spot, který bude zároveň v on-line médiích. Kampaň bude k vidění i na outdoorových plochách. Na prodejních místech pak budou k vidění speciální vizuály. Spolupráce s ikonou lezeckého sportu bude minimálně dvouletá.

Značka DrWitt tak navazuje na úspěšná partnerství ve sportu. Dříve byli jeho ambasadory hokejista Jaromír Jágr, slovenský fotbalista Marek Hamšík, v posledních dvou sezonách byl DrWitt dodavatelem nápojů pro českou hokejovou reprezentaci, tuto roli má stále v Extralize ledního hokeje, jejíž je oficiálním partnerem.

„Lezení je dynamický sport, který je mezi fanoušky stále populárnější. A stejně vnímáme značku DrWitt v segmentu sportovních nápojů. Tohle spojení je přirozené a může výborně fungovat pro obě strany,“ říká Petr Hercík, předseda představenstva agentury SPORT INVEST Marketing, která zastupuje Ondru a zároveň je marketingovým partnerem Světového poháru v boulderingu v Praze.

DrWitt vyrábí vitaminové minerální vody, které jsou určené pro sportovce a lidi vyznávající aktivní životní styl, kteří dbají na pravidelnou hydrataci. Značka přinesla nový impuls do kategorie funkčních vod, ve své kategorii je jedničkou na českém trhu. V současné době je DrWitt k dostání ve variantách s různými příchutěmi, vitaminy, minerály a dalšími složkami, které jsou hodnotné a prospěšné pro lidské tělo.

DrWitt patří do portfolia potravinářské společnosti Maspex Czech s.r.o., která se zabývá prodejem potravin a nápojů, především 100% džusů, nektarů, ovocných nápojů, limonád a energetických drinků, které jsou na trhu k dostání pod značkami Relax, Kubík, Nestea, River či Tiger Energy Drink.