„Zaměstnanci OREA vytváří pro naše hosty místa, na která se lidé milují vracet. Počet loajálních klientů roste, a proto chceme zvyšovat také počet lokalit, ve kterých nabízíme naše služby. OREA Place je koncept, který skvěle doplňuje naše portfolio. Jedná se o menší provozy, v nichž si host zařídí vše převážně online. Tento koncept nabízí snídaně, ale narozdíl od našich hotelů nemá například wellness nebo klasickou restauraci,” vysvětluje generální ředitel OREA Hotels & Resorts Gorjan Lazarov.

Vstupem do Karlových Varů pokračuje růst značky OREA, která v posledních letech prošla úspěšnou transformací. „OREA se neustále snaží zvyšovat hodnotu, kterou svým klientům nabízí. Chceme na trhu patřit mezi značky, které se odlišují zákaznickou zkušeností. Máme radost, že námi nabízené hodnoty, jako jsou skvělý zákaznický servis, digitální služby nebo obchodní síla, investoři vnímají pozitivně a jejich zájem o naši značku se neustále zvyšuje. Momentálně jednáme o pár dalších projektech a doufáme, že brzy naše portfolio rozšíříme i o další hotely,” říká Lazarov.

OREA Place Carlsbad se nachází v centru lázeňské zóny města, v bezprostřední blízkosti Vřídla. Hotel vznikl spojením a rekonstrukcí dvou objektů – novorenesančního domu „U dvou mořských panen“ z roku 1887 a Domem „Esplanade“ z roku 1909 ve stylu umírněné secese. Nabízí celkem 46 pokojů zahrnující ubytování pro jednotlivce, páry i rodiny s dětmi, které jsou vhodné jak pro krátké pobyty, tak dovolené.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist