V měsíci srpnu se v moderním showroomu představí hned tři unikátní projekty, které mají společné téma – rozvoj a inovace. První z nich nabízí speciální metodu výuky angličtiny, která zkrátí dobu osvojování si cizího jazyka. Následně se představí světový unikát – elektrické violoncello vytištěné na 3D tiskárně umožňující vyrobit nástroj přesně na míru každému hráči. Vzhledem k tomu, že se blíží začátek školního roku, nabídne šternberská firma Topgal kvalitní batohy pro děti, které napomáhají správnému držení těla.

„Co jiní učí roky, s námi se naučíte za tři měsíce. To vše díky unikátní metodě výuky a naší aplikaci Langino, která slouží k intenzivnímu procvičování. Už nás nebavilo sledovat, jak se člověk dlouhá léta učí anglicky, a přesto je kolikrát stále na startovní linii. S přihláškou na kurz vyměníte roky biflování za čtvrt roku učení. Výsledky každého velmi mile překvapí,“ říká Kryštof Látal o edukačním projektu Langino, který vymyslel spolu s kolegy Filipem Slunským a Petrem Noskou.

Týden poté se představí start-upMyCello, který vytvořil elektrické violoncello pomocí inovativního 3D tisku. „Našim cílem není klasické dřevěné violoncello nahradit, ale naopak jej vhodně doplnit. Je lehčí, přenosnější, levnější, a navíc se spoustou vychytávek,“ říká obchodní ředitel firmy MyCello David Weinfurt. Moderní hudební nástroj díky svým vlastnostem okamžitě vzbudil zájem začátečníků i profesionálů z celého světa. Letos v červnu se firma zúčastnila v Královské dánské akademii největší mezinárodní soutěže v oblasti kreativity a inovací – Creative Business Cupu, kde z bezmála 6 000 projektů z 44 zemí světa obsadila 3. místo.

Jak by se daly vymýšlet inspirativní nápady, kdyby k tomu nebyly odpovídající pomůcky. Školáci v září jistě ocení lehké batohy pro zdravá záda, které do Šantovky přiveze firma Topgal. Ta se specializuje na školní a studentské batohy. „Zádový systém konzultujeme s odborníky fyzioterapeuty. Batohy Topgal navíc procházejí pravidelnou kontrolou v Institutu pro testování a certifikaci ve Zlíně. Díky tomu můžeme používat značku Česká kvalita,“ říká Libor Chaloupka, vedoucí marketingu. Vybrané produkty nesou i ocenění Produkt roku či zvítězily v nezávislém testování školních batohů.

Každý projekt je v showroomu Šantovka star(t)s zpravidla od pondělí do neděle, vždy od 13 do 19 hodin. 

O projektu Šantovka Star(t)s

Šantovka nejsou jen nákupy, jídlo a zábava, ale také design, řemesla, lokální značky, udržitelnost a kreativita. To vše v novém projektu ŠANTOVKA STAR(T)S. Pomáháme startupům, řemeslníkům, studentům, umělcům a všem, kteří přicházejí s originálními nápady. Vizitky jednotlivých projektů, které se představí v Šantovka Star(t)s, jsou publikovány na webu www.santovkastarts.cz, kde je lidé mohou rovněž i hodnotit.