Témata:

  1. Bez vize do krize
  2. Náš zákazník náš pán
  3. Od poptávky k dílu
  4. Opakovaní matka moudrosti

Cílem je, aby každý zaměstnanec znal cíle společnosti, její vize, poslání a také pochopil základní rámec fungovaní společnosti a svou roli v ní. Poslání firmy, historii a firemní strategii rozebírá se zaměstnanci přímo majitel firmy pan Stanislav Martinec. Kromě toho také využívá tuto příležitost k osobnímu seznámení s novými pracovníky ve firmě.

Běh se otevírá cca jednou za 3-6 měsíce ve chvíli, kdy se nasbírá cca 12 nových zaměstnanců. Vedle sebe pak sedí manažer, dělník, skladník, montážník - pozice nehraje roli.

Od tohoto roku KOMA otevřela VKŠ II, kde se rozebírají stále aktuálnější témata:

  1. Zdravý rozum, kritické myšlení a mediální gramotnost
  2. Finanční gramotnost
  3. Interní systém kvality TQK (total quality KOMA)

Pro KOMU je důležité vzdělávání zaměstnanců, nabídnout jim stabilní zázemí a možnost rozvoje. Inovace a vývoj jsou zkratka základní pilíře, na kterých staví. Protože chcme vzdělané, spokojené a spolupracující kolegy.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist