„Plachty jsme doposud ekologicky likvidovali, chtěli jsme k tomu ale přistoupit jinak, materiály znovu použít a současně při tom podpořit lokální výrobce a také mladé designéry, aby své nápady v oblasti znovuvyužití materiálů mohli realizovat. Výtěžkem z prodejů batohů totiž v mezinárodní soutěži Best in Design, vznikající v rámci festivalu Zlin Design Week, oceníme studenty a designéry, kteří při své tvorbě kladou důraz na udržitelnost a upcyklaci materiálů,“ řekla Eva Kočicová, mluvčí značky DATART.Batoh MINIMALISTA

Batoh MINIMALISTA
Foto: tiskové materiály
 Projekt Nosím unikát DATART představil na letošním vyhlášení výsledků Best in Design. „Soutěž Best in Design podporuje mladé designéry už dvanáct let, a proto jsme moc rádi, že jsme se s Datartem takto myšlenkově setkali. Podporu nové generace tvůrců vnímáme jako stěžejní pro to, aby se obor nadále vyvíjel – a to obor, který je důležitý pro řešení problémů, se kterými se naše společnost potýká,“ řekla Jitka Smolíková, ředitelka festivalu Zlin Design Week. Batoh ART
Batoh ART
Foto: tiskové materiály

 

Partnerem projektu je také vydavatel mezinárodních průkazů ISIC, společnost GTS ALIVE. „Nosím unikát skvěle zapadá do našeho konceptu dlouhodobé podpory a rozvoje studentských aktivit. Věříme, že školní ateliéry ocení využití mediálního prostoru pro prezentaci svých projektů a čtenáři našeho webového magazínu uvítají originální obsah a reportáže, které v rámci spolupráce chystáme. ISIC je světem studentů a naše zapojení je logickým krokem k jeho podpoře,“ řekla o partnerství Vlaďka Horáková, marketingová manažerka společnosti.Batoh MINIMALISTA

Batoh MINIMALISTA
Foto: tiskové materiály

Na filozofii udržitelnosti projektu navázala také firma Smurfit Kappa, která jako partner projektu Nosím unikát darovala udržitelné obaly pro batohy.Batoh DATART

Batoh DATART
Foto: tiskové materiály

„Trvalou udržitelnost máme v krvi, proto nás zaujala synergie recyklovatelného obalu a upcyclingu reklamních bannerů. Rádi se podílíme na projektech, které dávají hlubší smysl, snižují množství odpadu a navíc podporují mladé tvůrce. Udržitelný obal z vlnité lepenky k takovému projektu prostě patří právě kvůli své mnohonásobné recyklovatelnosti, obnovitelnosti a biodegradovatelnosti,“ řekl Jan Kaprhál, Innovation&Marketing Manager CZSK.

Batohy jsou v předprodeji k objednání již nyní na: www.datart.cz/nosim_unikatNosím unikát

Nosím unikát
Foto: tiskové materiály