Tištěný magazín kouká nejen za roh, ale taky dopředu. LOL je propojen se stále populárnější sociální sítí Instagram, která navazuje na provokativní rubriky. Obsah vyzývá čtenáře k přímé interakci s časopisem i redakcí. Ale to není jediné, v čem jde s dobou. Zatraceně chytlavý obsah a originální grafické prvky najdete na recyklovaném papíru. Protože to se dneska hodně řeší, že? Ty internety u mladých a ekologie. „Jsme moc rádi, že máme v našem portfoliu i projekt, jako je LOL. Pro Leo Express vydáváme sedmým rokem oblíbený palubní časopis Leo Express. A časopisem Leopold bavíme na palubách také děti. Ve znamení tří L tak otevíráme dveře k další cílové skupině, a to jsou pro nás mladí lidé ve věku od 15 do 26 let,“ řekla s úsměvem vydavatelka COT media Eva Frindtová.
Projekt se stal velkou výzvou pro jednadvacetiletou Lindu, která ve vydavatelství pracuje přes dva roky a má tak už dostatek zkušeností s výrobním procesem. Díky svému věku má zároveň blízko k cílové skupině, což ji umožňuje být ze své pozice se čtenáři na stejné lodi. „U názvu časopisu jsme vsadili na stručnost. LOL ale neztvárňuje pouze celosvětový fenomén chatovací zkratky. My jsme do názvu schovali lásku k Leo Express,“ uvedla šéfredaktorka Linda Pacourková.
Co strana, to originál. Někdy až šílené grafické prvky a celkovou sazbu vytvářel i po nocích (dobrovolně) s úsměvem na tváři grafik Bogdan Tkaczyk. Nejen jeho entuziasmus byl ale nakopávacím motorem celého projektu. Bonusem při celé přípravě se stal grafikův patnáctiletý syn, který se nestyděl tátovi říct, když byly některé prvky pěkně trapný. A donutil nás tak ledacos předělat (díky!).
Časopis má rozměr 135 x 180 mm a první vydání má 36 stran. LOL bude vycházet třikrát ročně a najdete ho nejen v dopravních prostředcích společnosti Leo Express, ale také na akcích, kterých je dopravce partnerem. „Jsme rádi, že díky vydání časopisu LOL můžeme cestujícím poskytnout další způsob, jak si jejich cesty našimi dopravními prostředky zpestřit. Věříme, že aktuální témata a poutavá grafika časopisu si srdce našich mladých cestujících získá stejně tak, jako si již získal naše,“ prozradil Jan Žížala, Marketing Manager Leo Express.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist