Základ nové prezentace vznikl v grafickém studiu vydavatelství. „Nové logo navazuje na původní svou barevností, kterou symbolizujeme stabilitu a tradici. Změnili jsme font, aby byl modernější a dynamičtější. A především jsme logo doplnili o piktogram, jehož základem je kruh coby symbol jednoty, celistvosti a zároveň prostoru pro komunikaci. Kruh je doplněný o tři tečky, které evokují sdílení slova, pokračování a přidanou hodnotu, kterou vydavatelství nabízí svým klientům,“ vysvětluje autor návrhu Bogdan Tkaczyk.

Koncepční změna zároveň posiluje vnímání firemních vizí a hodnot. „Jsou jimi kreativita, kvalita a CSR, tři pilíře našeho rozvoje. Vysoce konkurenční prostředí dnes klade zvýšené nároky na komunikaci firem, a to nás přirozeným vývojem dovedlo k okamžiku, kdy jsme kategorii vydavatelského domu přesáhli. Jsme na trhu více než jednadvacet let a dnes máme vedle tištěných médií silnou i eventovou divizi, pro klienty připravujeme i digitální obsah,“ říká jednatelka společnosti Eva Frindtová.

Nové logo nahrazuje to dosavadní, které společnost používala od roku 2006. Jedním z důvodů pro změnu loga byla i skutečnost, že logo společnosti bylo stejné jako logo jednoho z časopisů vydavatelství. „B2B titul COT – Celý o turismu byl naším prvním tištěným časopisem a zpočátku tedy i vlajkovou lodí, dnes už je jednou z mnoha našich aktivit. Původní logo časopisu ponecháváme, ale společnost a její jednotlivé divize bude zastřešovat nové logo,“ doplňuje Eva Frindtová.

Změny se netýkají pouze korporátní identity, ale také společnosti jako takové. „Posílili jsme pozice středního managementu a nastavujeme takové prostředí, které bude organizováno po divizích. To by mělo zajistit v širším záběru stále stejně flexibilní a kreativní přístup ke klientům,“ dodává nový ředitel obchodu a marketingu Zdeněk Novák.

O SPOLEČNOSTI COT media

COT media je specializované vydavatelství s více než 20letou historií. Do portfolia vydavatelství patří magazíny významných hráčů na poli cestovního ruchu, dopravy nebo FMCG. Své zkušenosti společnost úspěšně zúročuje také v oblasti pořádání B2B eventů, konferencí, workshopů, networkingu a poskytování agenturního PR servisu. V listopadu 2013 získalo COT media Cenu za mimořádný přínos v oblasti odborných médií, která byla udělena agenturou CzechTourism. Vydavatelství se tři roky po sobě (2015–2017) umístilo v žebříčku Českých 100 nejlepších, který každoročně vyhlašuje pan-evropská společnost pro kulturu, vzdělávání a vědecko-technickou spolupráci Comenius.

www.cotmedia.cz

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist