Základ nové prezentace vznikl v grafickém studiu vydavatelství. „Nové logo navazuje na původní svou barevností, kterou symbolizujeme stabilitu a tradici. Změnili jsme font, aby byl modernější a dynamičtější. A především jsme logo doplnili o piktogram, jehož základem je kruh coby symbol jednoty, celistvosti a zároveň prostoru pro komunikaci. Kruh je doplněný o tři tečky, které evokují sdílení slova, pokračování a přidanou hodnotu, kterou vydavatelství nabízí svým klientům,“ vysvětluje autor návrhu Bogdan Tkaczyk.
Koncepční změna zároveň posiluje vnímání firemních vizí a hodnot. „Jsou jimi kreativita, kvalita a CSR, tři pilíře našeho rozvoje. Vysoce konkurenční prostředí dnes klade zvýšené nároky na komunikaci firem, a to nás přirozeným vývojem dovedlo k okamžiku, kdy jsme kategorii vydavatelského domu přesáhli. Jsme na trhu více než jednadvacet let a dnes máme vedle tištěných médií silnou i eventovou divizi, pro klienty připravujeme i digitální obsah,“ říká jednatelka společnosti Eva Frindtová.
Nové logo nahrazuje to dosavadní, které společnost používala od roku 2006. Jedním z důvodů pro změnu loga byla i skutečnost, že logo společnosti bylo stejné jako logo jednoho z časopisů vydavatelství. „B2B titul COT – Celý o turismu byl naším prvním tištěným časopisem a zpočátku tedy i vlajkovou lodí, dnes už je jednou z mnoha našich aktivit. Původní logo časopisu ponecháváme, ale společnost a její jednotlivé divize bude zastřešovat nové logo,“ doplňuje Eva Frindtová.
Změny se netýkají pouze korporátní identity, ale také společnosti jako takové. „Posílili jsme pozice středního managementu a nastavujeme takové prostředí, které bude organizováno po divizích. To by mělo zajistit v širším záběru stále stejně flexibilní a kreativní přístup ke klientům,“ dodává nový ředitel obchodu a marketingu Zdeněk Novák.
O SPOLEČNOSTI COT media
COT media je specializované vydavatelství s více než 20letou historií. Do portfolia vydavatelství patří magazíny významných hráčů na poli cestovního ruchu, dopravy nebo FMCG. Své zkušenosti společnost úspěšně zúročuje také v oblasti pořádání B2B eventů, konferencí, workshopů, networkingu a poskytování agenturního PR servisu. V listopadu 2013 získalo COT media Cenu za mimořádný přínos v oblasti odborných médií, která byla udělena agenturou CzechTourism. Vydavatelství se tři roky po sobě (2015–2017) umístilo v žebříčku Českých 100 nejlepších, který každoročně vyhlašuje pan-evropská společnost pro kulturu, vzdělávání a vědecko-technickou spolupráci Comenius.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist