Peter Kopačka ve své nové pozici vnímá své právnické vzdělání jako velkou výhodu a zároveň výzvu. Důvodem jsou regulace daného segmentu trhu v podobě nejrůznějších norem a daní, které se týkají zacházení s výrobky, jejich označování, prezentace a reklamy. „To vše je třeba dodržovat při zachování nejvyšších etických standardů, kterými jsme našim akcionářům a spotřebitelům zavázáni. Neznám mnoho jiných společností na českém nebo slovenském trhu, které by se potýkaly s podobnou regulační zátěží a složitostí," uvedl.

Prioritou nového generálního ředitele BAT Slovensko je, aby při vedení svých slovenských kolegů co nejvíce uplatnil své zkušenosti s řízením profesionálních týmů na mezinárodní úrovni. Chce také pokračovat v dynamickém růstu společnosti, který započal jeho předchůdce Martin Žák.

Na Slovensku společnost BAT v posledních letech úspěšně uvedla na trh všechny nové kategorie nikotinových alternativ a ve dvou ze tří kategorií je lídrem trhu. Zařízení pro zahřívání tabáku glo je na Slovensku nejrychleji rostoucí značkou ve své kategorii, nikotinové sáčky VELO jsou dlouhodobě lídrem v kategorii orálních nikotinových výrobků a stejný úspěch zaznamenaly i elektronické cigarety Vuse.

„Chci udržet trajektorii Slovenska jako stoupající hvězdy mezi 180 trhy, na kterých BAT působí. To znamená umožnit dospělým slovenským uživatelům nikotinových výrobků, aby se jako jedni z prvních na světě seznámili s nejnovějšími technickými inovacemi našich výrobků," uvedl k nástupu do funkce Peter Kopačka.

Peter Kopačka pochází ze Slovenska. Vystudoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně a je odborníkem na mediální právo a regulaci tabákových výrobků. Ve svém volném čase rád cestuje, miluje potápění v moři, hru na housle v cimbálové kapele a v poslední době se hodně věnuje fotografování. Nezapomíná ani na procházky se svým malým pudlíkem, který je díky své přátelské povaze oblíbený všude od slovenských až po londýnské kanceláře BAT.