Zavedením Spisky získají firmy a organizace komplexní správu dokumentů od jejich prvotní evidence při vstupu do organizace, přes proces vyřizování, až po skartační řízení. Spiska je tedy ideálním pomocníkem pro všechny organizace, jejichž cílem je mít pořádek v dokumentech a jednotnost v systému zpracovávání dokumentů organizace.

„Hlavním důvodem modernizace a rozšíření produktové řady HELIOS bylo, že naše spisová služba je dokonale komplexním produktem, který pomáhá nejen organizacím veřejné správy, ale významnou měrou přesahuje i do komerční sféry.“ říká Alžběta Křídlová, manažerka produktů pro veřejnou správu.

„Výhodou Spisky je i to, že kromě možnosti napojení na produkty řady HELIOS ji lze propojit i s informační systémy z produkce jiných dodavatelů,“ dodává Martin Kršňák, ředitel pro obchodní rozvoj v Asseco Solutions. „Vzhledem k její široké kompatibilitě je její zavedení v nejlepší zájmu všech firem, které podporují elektronizaci.“

Pokud chcete mít jistotu, že vaše digitální či analogové dokumenty splňují všechny zákonné požadavky a technologické i bezpečnostní nároky kladené na systémy spisových služeb, a zároveň chcete uspořit peníze a čas při správě informačního systému, je Spiska tou nejlepší volbou.

Více o produktu se dozvíte na https://www.helios.eu/spisova-sluzba